Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2006 03:42 - 9-ти септември в България или 11-ти в Америка?
Автор: naskolazarov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1820 Коментари: 3 Гласове:
-1

Последна промяна: 12.09.2006 03:43


Не бих избрал нито едната, нито другата дата.  По разбираеми причини - мисля, че все още съм нормален човек.  Двете дати обаче ме накараха да се замисля за нещо, за което не си давах сметка доскоро.

Без да нагазвам в парливата тема за "световния империализъм", само ще кажа, че да живееш на свобода и да си свободен, не е евтино, а е скъпо струващо.  САЩ не просто претендират да са най-свободната страна в света... тя е най-свободната страна.  Само хора, които не са посещавали Америка и които имат предубедено мислене, не биха се съгласили с това твърдение.

Независимо какви са причините, подбудите, мотивите и целите за все-световното американско присъствие, едно нещо не може да не си признаем - никой ненормален ислямистки терорист не харесва и не обича Америка най-малкото по една основна причина - Америка е символ на свобода и демокрация, а с това се нарежда да челно място в списъка на враговете на войнстващия Ислям.  Да сте чували за демократично управление в някоя страна, в която доминира Ислямът?  Няма и да чуете.

Но ако трябва да се върна на въпроса от заглавието ми и ако трябва да избирам между двете дати - бих избрал втората.  Защото с първата се слага началото на поредица от държавни предателства, които нямат равни на себе си нищо от най-новата история на България.  И защото ако някой ми заговори за "американския империализъм", ще трябва да попитам за същия такъв на руснаците, китайците, иранците...

Днес в Америка отбелязахме с мълчание и молитви "Бог да паза Америка!" петата годишнина от атентатите на 11 септември 2001.  Молитвата ми е не само за Америка, но и за всяка друга страна, в която хора, които не ценят собствение си живот, дръзват да посягат на живота на беззащитните деца, жени и възрастни. 

В същото време си давам сметка, че животът на планетата Земя няма никога да види мирно време, докато истинският Княз на Мир не установи Своето Царство.  Което ме подсеща, че нося отговорност не само да се моля Господ да ни пази, но ще трябва да правя всичко, което зависи от мен, за да видя идването на моя Цар, Господар и Княз на Мир - Исус Христос.

Иначе може да си пиша да полуда за дати и събития, политически анализи, спекулации и тинтириминтири...


Тагове:   България,   Америка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tin4e - Моли се , може и да помогне
12.09.2006 06:48
а Ислямът не е войнствена религия
има войнствени фанатици , които го правят такъв

Амерука не е абсолютната свобода
но е хубаво да вярваш в нещо
успокоява
само не се фанатизирай

peace
цитирай
2. анонимен - tin4e, qvno ne si chela otkasite ot ...
13.09.2006 03:47
tin4e, qvno ne si chela otkasite ot korana, koito govoriat savsem otkrito za iztrebvane na nevernicite, t.e., hristiani & evrei...
цитирай
3. dosheva - а християнството - не убива а?
03.10.2006 15:24
А Буш какъв е? Или..той има право? А да даваш на хората храна, която ги обива и прави на балони мас - това какво е?
Не съм предубедена. Отидох в САЩ с идеята - за най-свободната страна! Не можах да си купя бутилка водка 27 дена. Чудех се в коя страна съм попаднала? А бях на 20-тина мили от столицата.
България е по-свободна държава. Тука..всеки си прави каквото иска и както иска. Аз на това му викам свобода. Въпреки, че не харесвам нещата, които се случват тука :(
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: naskolazarov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 60693
Постинги: 12
Коментари: 24
Гласове: 164
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930